• وندا

    عضویت : 15 خرداد 1400
    تعداد پست : 2

    خواندن انگلیسی

    1405/04/06 3 35 بازدید

    بعداز خواندن انگلیسی ۵ چه کلاسی باید ثبتنام بشه ایا خواندن انگلیسی ۶ هست؟
  • نگین فرهادی

    عضویت : 12 تیر 1401
    تعداد پست : 1

    1405/04/06 12:30

    سلام لطفا کلاس خواندن 2 رو بزارید دو جلسه در هفته میخوایم
    0 لایک
  • دفتر مرکزی

    عضویت : 11 اردیبهشت 1399
    تعداد پست : 1166

    1405/04/06 12:32

    سلام و احترام بله بعد کلاس سطح 5 باید سطح 6 ثبت نام شود
    0 لایک
  • دفتر مرکزی

    عضویت : 11 اردیبهشت 1399
    تعداد پست : 1166

    1405/04/06 12:33

    سلام لطفا کلاس خواندن 2 رو بزارید دو جلسه در هفته ...

    سلام و احترام اگر کلاس مدنظرتون تکمیل ظرفیت شده است، یا فعال نیست لطفا با این شماره 09357113696 پیامک بدید و کلاسی که میخواهید و ساعت و روزی رو که میخواید بفرمایید و لطفا به یک نکته در مورد کلاسا توجه کنید که ما بر اساس ساعتی که معلم ها تعیین می کنند کلاسا را تعریف می کنیم برای اطلاع از کلاس های فعال لطفا قسمت دوره های اموزشی وبسایت را چک کنید و لطفا جهت فعال کردن پیامک در صورت باز شدن ظرفیت برای هر کلاس به وبسایت پرورش کودک دوزبانه دکتر امینی قسمت دوره ها و کلاس ها مراجعه کنید
    1 لایک

تاپیک های مشابه