• نرگس علوی یگانه

    عضویت : 14 آذر 1399
    تعداد پست : 1

    سن کودک

    1405/03/31 1 31 بازدید

    سلام و وقت بخیر کودک هفت ساله ای که پنج سال در معرض دید کارتون انگلیسی است را چرا نمی‌توان در کلاس خواندن ثبت نام کرد؟
  • دفتر مرکزی

    عضویت : 11 اردیبهشت 1399
    تعداد پست : 1154

    1405/03/31 19:03

    سلام وقت بخیر اگر حداقل 4 سال کارتون هارو دیده و دوم دبستان رو به اتمام رسونده و 8 سالش شده باشه میتونید کلاس های انلاین رو براشون ثبت نام کنید. کلاس ها شامل علوم و خواندن و نوشتن. علوم مکالمه محور هست و نیازی به تعیین سطح نداره و باید علوم 1 رو براش ثبت نام کنید. کلاس خواندن و نوشتن که اموزش خواندن و نوشتن هست باید حتما فرزندتون کارتون های خواندن و نوشتن رو دیده باشه. کارتون های خواندن و نوشتن نیاز به یک تعیین سطح تک جلسه خواندن و نوشتن داره. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا در ساعات اداری با دفتر تماس بگیرید: 02166475086 02166479860
    0 لایک

تاپیک های مشابه