سلام وقت بخیر
اگر حداقل 4 سال کارتون هارو دیده و دوم دبستان رو به اتمام رسونده و 8 سالش شده باشه میتونید کلاس های انلاین رو براشون ثبت نام کنید. کلاس ها شامل علوم و خواندن و نوشتن. علوم مکالمه محور هست و نیازی به تعیین سطح نداره و باید علوم 1 رو براش ثبت نام کنید. کلاس خواندن و نوشتن که اموزش خواندن و نوشتن هست باید حتما فرزندتون کارتون های خواندن و نوشتن رو دیده باشه. کارتون های خواندن و نوشتن نیاز به یک تعیین سطح تک جلسه خواندن و نوشتن داره.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا در ساعات اداری با دفتر تماس بگیرید:
02166475086
02166479860