سلام
وقتتون بخیر
دختر من از ۴ سالگی تا الان که ۷ سالش هست در معرض فیلم ها بوده. کم و بیش سعی کردم روزی سه ساعت باشه. گاهی شده یه هفته ذندیده. بینش فیلم فارسی هم میبینه. از کجا بفهمم دخترم جز بچه های دوزبانه هست یا نه؟
گاهی یه مرتبه از عبارات انگلیسی استفاده میکنه و گاهی هم با خودش شعر انگلیسی میخونه