• مادر شهرزاد

    عضویت : 08 دی 1401
    تعداد پست : 7

    عدم تمایل به کارتون و علاقه به کارتون های موزیکال

    1401/12/28 3 355 بازدید

    سلام وقت بخیر دخترم دو سال و دو ماهشه اصلا علاقه ای به کارتون نشون نمیده وقتی پخش میشه تمایلی نشون نمیده و کاملا نسبت به تلویزیون بی توجه هست ولی وقتی کارتون های موزیکال مثل دیو و ایوا پخش می کنم نگاه می‌کنه و توجه می‌کنه دو تا سوال داشتم؛ ۱- آیا این کلیپ های موزیکال مفید هستند یا خیر ۲- راهکار برای تمایل فرزندم به دیدن کارتون های محیط کاربری سایت دکتر امینی چیه ؟ ممنون
  • عسل

    عضویت : 01 دی 1401
    تعداد پست : 10

    1402/01/18 11:32

    اگر پیچ اینستاگرامشون رو داشته باشید در مورد علاقه مند کردن بچه ها توضیح داده
    0 لایک
  • آتنا جابری

    عضویت : 27 آبان 1399
    تعداد پست : 1038

    1402/01/23 14:42

    سلام.‌مادر شهرزاد عزیز.‌کلیپ موزیکال برای تنوع نهایت روزی یک ربع مناسبه چون هیچ بچه ایی با این کلیپ ها دوزبانه نشده و نخواهد شد. اگر دقت کنید بچه های کوچک پیام بازرگانی های تلوزیون هم خیلی دوس دارن.پس جذب بچه به موسیقی و این کلیپ ها طبیعیه و مختص فرزند شما نیست. در مورد کارتن های غیر موزیکال هم اگر فرزندتون توجه نشون نمیده دلیل نیست که گوشش نشنوه و جذب نکنه. همینکه از شما نمیخواد تلوزیون و خاموش کنید خیلی خوبه. شما تایم موزیکال و کم کنید و به مرور حذف کنید. منظورم اینکه کارتن صرفا موزیکال پخش نکنید برای مدتی. بعضی کارتن ها خودشون موزیک دارن. مثل جونالو .این کارتن ها مشکلی نداره چون با دیالوگ ارام همراهه.
    0 لایک
  • دفتر مرکزی

    عضویت : 11 اردیبهشت 1399
    تعداد پست : 536

    1402/12/09 12:04

    در صورت مقاومت بچه ها در برابر کارتونها از دو تکنیک زیر استفاده کنید تکنیک نیم ساعت قبل از بیداری به این صورت هست که نیم ساعت قبل از بیدار شدن فرزندتان از خواب صبح یا عصر کارتون را پخش کنید، با صدای معمولی نه کم و نه زیاد. اگر فرزندتان بعد از بیدار شدن گفت خاموش کنید حتما بدون چون و چرا خاموش کنید و روزهای آینده هر روز تکرار کنید تا فرزندتان به آن کارتون علاقمند شود. از قانون نوبت گذاری استفاده کنید و وانمود کنید بخشی از کارتونها برای شماست ( به تدریج این قانون را روتین کنید) به این صورت که هر روز زمانهایی رو برای خودتان اختصاص دهید و کارتونها را پخش کنید و به فرزندتان بگوئید میتواند نگاه نکند و بازی کند تجربه ثابت کرده است بچه ها مشتاق به دیدن کارتون می شوند.
    0 لایک

تاپیک های مشابه